Pytania i Odpowiedzi

Wysyłki

W jaki sposób otrzymam moje zamówienie?

Twoja paczka będzie do Ciebie dostarczona za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Czas realizacji zamówienia wynosi 2-5 dni roboczych w przypadku jeśli zamawiany przez Ciebie produkt jest dostępny na magazynie. W innych przypadkach prosimy o kontakt z nami.

Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Tak, skontaktuj się z nami mailowo. Podaj do jakiego kraju chciałbyś abyśmy wysłali Twoje zamówienie, a my przedstawimy Ci najdogodniejszą dla Ciebie ofertę.

Kiedy wysyłka jest darmowa?

W przypadku zakupów za łączną kwotę >450zł nie ponosisz kosztów wysyłki.

Płatności

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

Możesz to zrobić wybierając jeden spośród trzech metod płatności:

Płatność on-line – serwis Przelewy24.pl
Za pobraniem – opcja dostępna w przypadku przesyłki kurierskiej DHL
Przelew tradycyjny – na konto bankowe naszego sklepu

Czy moje płatności on-line są bezpieczne?

Płatności w naszym sklepie oparte są na platformie Przelewy24.pl 
Serwis Przelewy24 jest jednym z wielu serwisów internetowych poznańskiej Grupy DialCom24, w ramach której PayPro SA – Agent Rozliczeniowy – prowadzi system autoryzacji i rozliczeń na podstawie decyzji Prezesa Narodowego Banku Polskiego Nr 1/2011 z dnia 1.04.2011 r. oraz świadczy usługi płatnicze w charakterze krajowej instytucji płatniczej na podstawie decyzji Komisji Nadzoru Finansowego z dnia 10.06.2014 r., wpisanej do rejestru usług płatniczych wraz z DialCom24 Sp. z o.o – Agentem Płatniczym – pod numerem IP24/2014 (dostępnym na https://erup.knf.gov.pl/View/). Działalność PayPro SA jako Krajowej Instytucji Płatniczej podlega nadzorowi Urzędowi Komisji Nadzoru Finansowego.

Zamówienia i Zwroty

Jak mogę złożyć zamówienie?

W naszym sklepie on-line zakupów możesz dokonać jako zalogowany użytkownik, lub jako „gość”. Wystarczy że umieścisz wybrany przez Ciebie produkt w koszyku i wypełnisz formularz zamówienia i dokonasz płatności.

Nie trafiłeś z rozmiarem?

Wymienimy Twój zakup na inny – masz aż 14 dni na decyzję.
Gwarantujemy Ci łatwą i szybką wymianę – postępuj według instrukcji:

Wypełnij oświadczenie, które możesz pobrać tutaj.
Spakuj nieużywany towar wraz z dowodem zakupu i oświadczeniem.

Wyślij na nasz adres:

Noboo M. Malik Spółka Jawna.
ul. Hagera 43,
41-800 Zabrze, Polska

Z kim powinienem się kontaktować w przypadku pytań odnośnie mojego zamówienia?

W przypadku chęci kontaktu z nami skorzystaj z formularza kontaktowego dostępnego w zakładce kontakt, lub pisz na adres kontakt[at]mobelsport.pl

Wybrany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań?

Nie martw się! Masz aż 14 dni na zwrot.
Szybko odzyskasz swoje środki postępując według instrukcji:

Wypełnij oświadczenie, które możesz pobrać tutaj.
Spakuj nieużywany towar wraz z dowodem zakupu i oświadczeniem.

Wyślij na nasz adres:

Noboo M. Malik Spółka Jawna.
ul. Hagera 43,
41-800 Zabrze, Polska